Noitakäräjäviikon aikana perinteinen taidenäyttely Sointulassa, Museotie 1 Ruovesi. Tämän vuoden käräjien teemana on Yhteisöllisyys ja toivomme näyttelyyn siihen teemaan sopivia töitä. Töiden vastaanotto on Sointulassa maanantaina 4. heinäkuuta klo 10-12. Töille ei ole ikärajaa. Ei jurytysmaksua. Näyttely puretaan sunnuntaina 10.7. klo 16 mennessä.

Kesänäyttely Pyynikkilän Renkituvassa heinäkuussa teatteriviikkojen aikana. Kesän teatterinäytelmä on ”Ehtoolehdon sankarit”

Ripustamme sankarillisen taidenäyttelyn Pyynikkilän Renkituvan kolmeen kamariin. Näyttely tulee olemaan avoinna teatterin näytöspäivinä 18.6., 21.6., 22.6., 28.6., 29.6., 30.6., 2.7., 5.7., 6.7., 7.7., 10.7., 12.7., 13.7., 14.7. ja 17.7.

Kerromme töiden vastaanotosta tuonnempana.Töillä ei ole ikärajaa ja jurystysmaksua ei peritä.

Taideyhdistyksen vuosinäyttely Ruoveden Viljamakasiinin yläkerrassa ti 2. – su 14. elokuuta. Töiden vastaanotto on maanantaina 1.8. klo 10 – 12. Tuokaa tarjolle alle kolmen vuoden ikäisiä töitä, jotka eivät ole aiemmin olleet esillä Ruoveden taideyhdistyksen näyttelyissä. Näyttelyyn saa tarjoa enintään viittä työtä. Tämä näyttely tullaan juryttämään. Jurytysmaksun suuruuden tiedämme tuonnempana. Näyttely loppuu ja puretaan sunnuntaina 14.8. klo 18.

Koillis-Pirkan kiertävä vuosinäyttely on tänä vuonna Mäntässä teemalla Koillis-Pirkan Taide 40 vuotta: säveliä silmille. Tähän jurytettävään näyttelyyn saavat tarjota töitään Jämsään, Mäntta-Vilppulan, Ruoveden ja Virtain taideyhdistysten/taideseurojen jäsenet. Näyttelyn töiden jättö on pe 1.7. klo 16-18 Mäntän kaupungintalolla. Jurytys la 2.7., avajaiset su 3.7. klo 145. Juryttäjänä taiteilija Kirsimaria Törönen. Näyttelyn purku 28.7. klo 15.

Ruoveden Taideyhdistyksen järjestämiin näyttelyihin voivat osallistua jäsenmaksunsa maksaneet yhdistyksen jäsenet.